بيانيه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسيدن يوم الله بيست و دوم بهمن

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است؛
 

بسم الله الرحمن الرحيم

 بيست و دوم بهمن ماه، تجلي پيروزي حق بر باطل و غلبه خون بر شمشير يادآورِ ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولاني يك ملت مسلمان و انقلابي است كه براي استقرار احكام كامل‌ترين دين خدا از جان و مال خويش گذشته؛ ملتي رشيد و صبور كه از ولي فقيه زمانشان آموختند مجاهده، ظلم ستيزي، مبارزه با استكبار، حمايت از مظلوم و رهائي از بند وابستگي مادي گرايان، اساسي ترين مفاهيم در مسير جلب هدايت الهي است.
اين روزِ بزرگ، جشن ملتي با ايمان، مصمم و انتخابگر است كه از پرچم سربلند انقلاب اسلامي و شعار "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" خود در گردنه ها و منزلگاه هاي دلهره آور تاريخ، همچون جانِ شيرين، حراست كرده و آن را گرامي داشته اند.
در اين ميان، درخشش اين حركت مستمر، ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و نقطه عطف آن راهپيمائي باشكوه ۲۲ بهمن است كه رويدادي عزت آفرين، حماسي، وحدت بخش و دشمن شكن در عرصه تاريخ انقلاب و به ويژه طي سال هاي اخير محسوب مي شود.
ملت سربلند ايران، امروز و در آستانه سي و هشتمين بهار آزادي ديگر به خوبي پشت صحنه تحركات دشمن و در رأس آنها آمريكاي جنايتكار را مي داند و باهوشمندي و پيروي از رهبر انقلابي، شجاع و زمانشناس خود، راهبرد اصولي "نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي" را تابناك تر از پيش به جهانيان عرضه داشته و سرافراز و پايا به طي مسير پرافتخار شهيدان ادامه مي دهد.
فرزندان انقلاب در جهاددانشگاهي نيز با درك اين مهم و در آستانه سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، ضمن دعوت از اقشار مختلف ملت براي حضور در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن، بار ديگر با آرمان هاي امام راحل (ره) و شهيدان والامقام پيمان مي بندند كه با تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) و حفظ روحيه استكبارستيزي، با تمام توان در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامي گام بردارند.
 

جهاددانشگاهی

بیستم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج