برگزاری دوره یک روزه آموزشی « خدمات نوین پذیرایی و تشریفات » توسط جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر، امروزه آداب تشریفات اداری به عنوان یکی از مهمترین وجوه شخصیتی سازمان­ها یا شرکت­ها به شمار می­آید. نحوه پذیرایی و آداب تشریفات در سازمان­ها و شرکت­ها تسهیل کننده­ای موثر در دیپلماسی و بازاریابی در سطح کلان است. اهمیت و جایگاه تشریفات در هر سازمان ایجاب می­نماید که نیروی انسانی در راستای توانمند سازي همواره از آموزش­های نظری و عملی لازم برخوردار باشند. در همین راستا جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر دوره آموزشی « خدمات نوین پذیرایی و تشریفات » را ۱۵ دی ماه ۹۴ به مدت ۸ ساعت با حضور استاد برجسته این حوزه و با استقبال کم نظیر کارشناسان این زمینه از شرکت­ها و سازمان­های مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نمود.  

از سرفصل های اصلی این دوره آموزشی می توان به مقدمه­ اي بر اهميت تشريفات و پذيرايي، اصول بهداشت فردی، جمعی، محیطی، ظروف پذیرایی و مواد غذایی، اصول بهداشت و روش­هاي پذيرايي، روش­هاي برقراري ارتباط مناسب با ابزارهای مختلف کلامی و غیرکلامی، ويژگي­هاي شخصيتي مسئول تشريفات،‌پذيرايي و آبدارخانه، وسایل و تجهیزات، میز و صندلی و نحوه آرایش آن­ها، زمان مناسب پذيرايي و جمع آوري ظروف، ارتباطات موثر با مديران و همكاران، الگوهای رفتاری و آداب معاشرت، انواع چيدمان ميز مذاكرات، نحوه پذيرايي نوشيدني­ها و چيدمان ميز ناهار، ارتباطات حضوري و تلفني اشاره کرد.

در پایان دوره گواهینامه معتبر آموزشی به شرکت کنندگان اهداء گردید.