Syllabus for the Commercial Correspondence
Objectives:
Developing commercial listening, Speaking, Reading, and writing skills, generally;
Developing the ability of applying the principles of commercial correspondence, and getting familiar with technical terms of English Business, particularly.
REFEREVCES
Amini, M. & Aghvami, M. (2009). A concise guide to letter writing. Tehran: Zabankadeh.
*Ashley, A. (2005). Oxford handbook of commercial correspondence & workbook. China:
Oxford University Press.
Aurner, C. E., & Kaufmann, H. (1994). English & American business letters. London: Longman.
Natero, B. J., et.al (1988). Business letters for all. Oxford: Oxford University Press.
*Taromsari, M. (2010). Incoterms ICC rules for the use of domestic and international trade terms. Tehran: The Institute of Business Researches & Studies.
http:// quizlet.com/ subject/ commercial- correspondence/ (+ speakers)
معاونتها و دپارتمانها
معاونت آموزشی
- سامانه ثبت نام آنلاین
- نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی
- دپارتمان نرم افزارهای تخصصی فنی و مهندسی
- دپارتمان زبان های خارجی
- دپارتمان مدیریت
- دپارتمان کامپیوتر
- دپارتمان آموزش های تخصصی کوتاه مدت
- جذب مدرس
- اعلام نمرات
- PROTEL
- ORCAD
- Matlab
- LAB VIEW
- COMFAR
- PRIMAVERA-P6
- MS-PROJECT
- دوره HSE
- کارگاه آموزشی حفاظت فیزیکی و تکریم ارباب رجوع
- دوره آموزشی مبانی مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK
- همایش رایگان تست های غیر مخرب و بازرسی فنی
- SPSS
- MATLAB
- MINITAB
- آرشیو اخبار