محکومیت جنایات آل سعود در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر، تجمع اعتراضی دانشگاهیان امیرکبیر علیه جنایات آل سعودی و سکوت مجامع بین المللی در اولین سالگرد شهدای منا در روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.جهادگران جهاددانشگاهی امیرکبیر همگام با دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیربا حضور در این تجمع خشم خود را نسبت به جنایات آل سعود و استکبار جهانی نشان دادند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی در حاشیه این مراسم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این اعتراض جامعه دانشگاهی علیه مظالم و جنایات و خیانت های دولت سعودی است که با حمایت آمریکایی ها در منطقه صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه امروز در تجمعی اعتراض آمیز انزجارخود را از  ظلم های آل سعود اعلام کردند افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر جزو مجموعه های پیشرو در کشور است که همیشه در صحنه حضور دارد. 

مهدی ورسه ای رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیر کبیر هم در حاشیه این مراسم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: جامعه دانشگاهی امیرکبیر همسو با نظام است وجنایات آل سعود  را محکوم می کند. 

وی افزود: ما دانشگاهیان کشتار مردم جهان در مکان امن الهی که با حمایت اسرائیل و استعمار بزرگ صورت گرفته است محکوم می کنیم.