در جلسه‌ی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ انتخاب دکتر طیبی بر ریاست جهاددانشگاهی به‌اتفاق آرا تایید و تصویب شد

شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر حسن روحانی رییس این شورا، به‌اتفاق آرا در جلسه‌ی هفتگی خود، انتخاب رییس جهاددانشگاهی توسط هیات امنای این نهاد را تایید و به تصویب رساند.

در جلسه‌ی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ انتخاب دکتر طیبی بر ریاست جهاددانشگاهی به‌اتفاق آرا تایید و تصویب شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، رییس جهاددانشگاهی یکی از اعضای حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است و طبق اساس‌نامه‌‌ی این نهاد پس از انتخاب اعضای هیات امنا توسط رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی یا همان رییس‌جمهور با رأی‌گیری این شورا تایید و تصویب می‌شود.
به‌این‌ترتیب این حکم در جلسه‌ای که (۲۸ آبان‌ماه) با حضور دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور برگزار شد، به تایید حاضران آن رسید و ریاست مجدد دکتر طیبی بر جهاددانشگاهی تصویب شد.
دکتر طیبی که بین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ مسوولیت جهاددانشگاهی را بر عهده داشته، دارای مدرک دکتری برق از دانشگاه برادفورد انگلستان است.
وی که از بدو تاسیس جهاددانشگاهی (سال ۱۳۵۹) در این نهاد مشغول به فعالیت بوده، سابقه‌ی ریاست جهاددانشگاهی واحد علم و صنعت را که یکی از واحدهای فنی و تولیدی این نهاد محسوب می‌شود در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

گفتنی است، هیات امنای جهاددانشگاهی در جلسه‌ای که ۲۹ مهرماه سال جاری برگزار شد، دکتر حمیدرضا طیبی را با کسب ۹ رای از مجموع ۹ رای مأخوذه، به‌عنوان گزینه‌ی نهایی تصدی ریاست جهاددانشگاهی انتخاب کرده بودند.