با حکم دکتر مسلمی نائینی؛ سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی دکتر علی‌اکبر مرآتی را به‌عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و بهره‌مندی از مشورت‌ها و نظرات همکاران آن واحد در انجام امور محوله موفق باشید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استفاده از ظرفیت‌های آن نسبت به موارد زیر کوشا باشید:

۱- تلاش در جهت جذب و بهره‌مندی از نیروهای ،جوان مستعد و متخصص
۲- ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی، فرهنگی و فناوری در جهت انجام مأموریت‌های محوله
۳ - تدوین و اجرای طرح کسب‌وکار جهت تجاری‌سازی فناوری‌های کسب‌شده

گفتنی است دکتر مرآتی هم‌اکنون با مدرک دکتری مهندسی مکانیک به‌عنوان عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشغول فعالیت است. رییس پژوهشکده مواد و فناوری‌های پیشرفته در نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضو هیات علمی دانشکده نساجی دانشگاه یزد، عضو هیات علمی دانشکده علوم و تکنولوژی مواد پیشرفته دانشگاه گیفو کشور ژاپن از دیگر فعالیت‌های علمی سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر است.

وی همچنین جزء دو درصد برترین دانشمندان جهان در سال ۲۰۲۱ بوده و عضویت در انجمن‌های تخصصی و اجتماعی مختلف را در کارنامه خود دارد.  انتشار ۱۶۴ کتاب، مقاله و طرح پژوهشی به همراه ۱۱ اختراع از دیگر افتخارات دکتر مرآتی است.

رییس جهاددانشگاهی همچنین در نامه‌ای از دکتر ریحانه میرخانی در زمان تصدی سرپرستی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر تقدیر و تشکر کرد.