اعلام انزجار دانشگاهیان امیرکبیر از ترور سردار سلیمانی

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه امیر کبیر ظهر امروز و پس از نماز ظهر وعصر با تجمع در مقابل مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جنایت اخیر آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

اعلام انزجار دانشگاهیان امیرکبیر از ترور سردار سلیمانی

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه امیر کبیر ظهر امروز و پس از نماز ظهر وعصر با تجمع در مقابل مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جنایت اخیر آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، در این تجمع، دانشگاهیان با سر دادن شعارهایی نظیر "انتقام بسیار نزدیک است"، "مقاومت ادامه دارد"،" آماده جهنم باشید"، "او نمونه برجسته‌ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود"، "آمریکا، اسرائیل نابودی‌تان نزدیک است"، "تا انتقام نگیریم آرام نمی‌شینیم"، "الله اکبر" و ... اعتراض خود را به این جنایت فریاد زدند.

در این مراسم ، دکتر شاکری رئیس بسیج اساتید دانشگاه امیر کبیر در سخنانی با بیان این که ما باید تا کی صبر کنیم و داغ جنایات‌ آمریکا در کشورهایی نظیر یمن، عراق، ویتنام و غیره را به دل داشته باشیم، گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را ترور نامگذاری نکنیم بلکه این اقدام اعلام جنگ تمام عیار به محور مقاومت بود.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه امیر کبیر خاطر نشان کرد: تا کی باید ما  مظلومانه در برابر جنایت آمریکا سکوت کنیم و تا کی عقب نشینی داشته باشیم. شهادت شهید صیاد شیرازی موجب شد که ما برای همیشه پایگاه اشرافیت را برچینیم و شهادت قاسم سلیمانی موجب خواهد شد یک بار همیشه پای جنایت کاران را از کشورهای منطقه برچینیم. کارکنان بسیجیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام می‌کنند که آماده گرفتن انتقام سردار قاسم سلیمانی هستند.

در پایان تجمع دانشگاهیان، بیانیه‌ای قرائت شد که متن آن به این شرح است:

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»

 «آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)

شهادت جانگداز سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌ارواحناه‌فداه و به حضرت عالی و ملت قهرمان ایران که فرزندی برومند را از دست داده است و روح پرفتوح خود شهید تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

سردار فاتح دلها به آرزوی دیرین خود که همان پیوستن به یاران شهیدش بود رسید و با پیکری قطعه قطعه در سحرگاه روز جمعه به دیدار ارباب بی کفن نائل شد. از هر قطرۀ خون او سردارانی رشید پدید خواهند آمد که قدم در راه او خواهند گذاشت و مسیری را که او آغاز کرده است به پایان خواهند برد.

اکنون در کنار گرامیداشت یاد و خاطرۀ آن مجاهد بزرگ زمان انتقامی سخت و ضربه ای کاری بر پیکرۀ دشمنان بشریت فرا رسیده است. دولت تروریست آمریکا با این اقدام ددمنشانۀ خود و با به شهادت رساندن فرماندهان بزرگ مقاومت اعلان جنگی رسمی به تمامی کشورهای مقاومت داد. دشمن یک فرماندۀ استراتژیک را از جبهۀ حق گرفت و می بایست یک پاسخ استراتژیک و همه جانبه دریافت نماید. اگر این اتفاق رخ ندهند دشمن جری تر شده و ممکن است دایرۀ شرارت ها و ترور های خود را  گسترده تر نیز بنماید. کمترین پاسخ در مقابله با آمریکا اخراج نیروهای آمریکایی از تمامی کشور های منطقه و تسریع در روند اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی در زمانی کوتاه تر از ۲۵ سال است.

مقام معظم رهبری؛

اگر امروز جبهۀ حق مالک اشتر خود را بار دیگر از دست داد ما جوانان بسیجی اعلام می داریم که دیگر قرار به تکرار تاریخ نیست که با شهادت مالک پیشروی جبهۀ حق متوقف شود. اکنون بیش از گذشته و مصمم تر از هر زمان دیگر منتظر اعلام حکم جهاد از سوی حضرت عالی و اعزام داوطلبانه جهت نبرد نهایی با آمریکا و در هم پیچیدن طومار رژیم غاصب صهیونیستی و خونخواهی از سردار رشید اسلام می باشیم.

حضرت آقا

سینه هامان به تنگ آمده و طاقت پرکشیدن یاران یکی پس از دیگری جانکاه است، به ما حکم جهاد دهید، یا پیروز می شویم و انتقام خون سردار عزیز را خواهیم گرفت، یا با دعای خیر حضرت عالی به شهادت خواهیم رسید.

https://www.isna.ir/news/98101410640/