دیدار با جانباز دفاع مقدس توسط اعضای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر همزمان با اعیاد شعبانیه،  ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و به مناسبت روز جانباز رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به همراه جمعی از همکاران از اسماعیل آزادی مقتدر پدر یکی از کارکنان این واحد دیدار کردند.

علی اکبر مرآتی رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت علمدار کربلا ضمن تبریک روز جانباز با اشاره به این نکته که ارج نهادن به مقام این بزرگان با توجه به رشادت ها و دلیری ایشان از امور واجب و کاری بس پسندیده می باشد، عنوان نمودند جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و می‌بایست درخور این عزیزان از آنها قدردانی کرد.

در ادامه، رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در خصوص لزوم  عیادت از جانبازان و ارج و قرب نهادن به مقام این عزیزان با توجه به شرایط جسمی و روحی این بزرگواران یادآور شد: جانبازان و خانواده آنان که صبورانه در دوران دفاع مقدس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مانده‌اند بهترین الگو برای ما هستند و باید بر مقامشان ارج نهاده شود.  

این مراسم با صحبت های این جانباز عزیز از خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داشت و در پایان از جانباز محترم و خانواده ایشان با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

در متن لوح سپاس آمده است:

جانباز گرانقدر جناب آقای اسماعیل آزادی مقتدر

چگونه می‌توان از سلحشوران جانبازی که در دوران پرافتخار دفاع مقدس در راه خدا با جان و مال خود مجاهده کرده‌اند و استقلال و آزادی و شرافت سرزمین اسلامی خویش را پاس داشته‌ و نهال عزت و اقتدار نظام اسلامی را با خون خویش سیراب کرده اند سپاسگزاری و قدردانی کرد که شایسته و بایسته‌ شان والای آنان باشد.

روز جانباز یادآور ایمان عمیق فداکاری بی‌دریغ وفاداری به آرمان‌های اسلامی و انسانی بزرگانی نظیر شماست که قامت غیرت برافراشتید تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارید.

برای بنده و همکاران در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر افتخاریست که در سالروز ولادت عبد صالح باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) خجسته زاد روز میلاد با سعادت سپهسالار کربلا، ضمن سپاس و قدردانی از تلاش های بی وقفه حضرتعالی در این راستا صمیمانه ترین تبریکات را به شما جانباز گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی که برای اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اید تقدیم نمایم.

امیدوارم همواره روحتان آکنده از فضایل نورانی و انسانی آن حضرت باشد.

علی اکبر مرآتی

رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر