برگزاری دوره آموزشی «اصول سرپرستی» توسط جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر

جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر دوره یک روزه آموزشی «اصول سرپرستی» را ویژه مدیران اجرایی و سرپرستان واحدهای تولیدی و خدماتی و سایر علاقه مندان برگزار کرد.

برگزاری دوره آموزشی «اصول سرپرستی» توسط جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر، یکی از نقاط حیاتی سلسله مراتب تصمیم گیری در سازمان ها و شرکت ها سطح سرپرستی است اهمیت و جایگاه سرپرستان در هر سازمان ایجاب می کند تا این گروه نیز همانند سایر مدیران در راستای بهسازی نیروی انسانی همواره از آموزش های نظری و عملی لازم برخوردار باشند.

در همین راستا جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر دوره آموزشی «اصول سرپرستی» را ویژه مدیران اجرایی و سرپرستان واحدهای تولیدی و خدماتی و سایر علاقه مندان به مدت ۸ ساعت با حضور استاد برجسته این حوزه با شرکت کارشناسان ، سرپرستان و مدیرانی از شرکت­ها و سازمان­های مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نمود.  

از سرفصل های اصلی این دوره آموزشی می توان به هدایت و رهبری نیروی انسانی، مدیریت زمان و تفویض اختیار، نقش و جایگاه سرپرستان در سازمان، ایجاد انگیزه در نیروی انسانی، وظایف سرپرستان در سازمان، آموزش و توسعه نیروی انسانی خلاقیت و نوآوری، ارزیابی عملکرد نیروی انسانی، ارتباطات موثر وروابط انسانی، مهارت های مورد نیاز سرپرستان (ادراکی ،فنی، انسانی)، مشکل و راه های جلوگیری از بروز مشکل و برنامه ریزی و کنترل جهت مدیریت موثر در سازمان اشاره کرد.

در پایان دوره گواهینامه معتبر آموزشی به شرکت کنندگان اهداء گردید.