بازدید معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و جمعی از مدیران فرهنگی این نهاد از جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی اکبر مرآتی از بازدید معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مدیر دفتر برنامه ریزی و توسعه فرهنگی جهاد دانشگاهی و هیئت همراه از جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در روز دوشنبه، پنجم خرداد خبر داد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: در این دیدار صمیمانه، ابتدا گزارشی از روند اجرای فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر در سال جاری ارائه شد و در ادامه حاضرین  به بحث، تبادل نظر و ارائه پیشنهاداتی در حوزه برنامه های فرهنگی این واحد پرداختند.

دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی واحد امیرکبیر خاطر نشان کرد: فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر می بایست همراه با مشارکت دانشجویان باشد و نیازهای فرهنگی ارکان دانشگاه و ایده های آن ها در آن برنامه ها منعکس گردد.

کلانتر مهرجردی همچنین اضافه کرد: در تعریف موضوعات برنامه های فرهنگی به تناسب آن با گرایشات دانشجویان رشته های فنی- مهندسی توجه گردد، به طور مثال طرح مباحث قرآنی با رویکرد آیاتی که به بحث صنعت و اشتغال پرداخته است می توان از این دست موضوعات باشد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در ادامه به استفاده از ظرفیت های سازمان های تخصصی پرداخت و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مراکز تخصصی نوع الف، مانند سازمان دانشجویان، ایسنا و سازمان فعالیت های قرآنی در تعریف برنامه های گزین، میتواند منجر به ارتقای برنامه های فرهنگی واحد گردد.

در ادامه این جلسه، سامانی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه فرهنگی به توضیح پیرامون ساختارهای موجود در این بخش پرداخت.

گفتنی است، دیگر مدیران بخش معاونت فرهنگی به ارائه نظرات و پیشنهاداتی جهت بهبود فرآیندهای فرهنگی پرداختند. همچنین در پایان این جلسه، بازدیدی از دفاتر ستاد، دفتر سازمان دانشجویان واحد در صحن دانشگاه و کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر بعمل آمد.