بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر با مشارکت معاونت اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری منطقه۶ تهران و همکاری معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.

بازدید دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

با تبلیغاتی از قبیل نصب پوستر برنامه، ارسال پیامک به دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همچنین اعلام عمومی در صحن مسجد دانشگاه ثبت نام این اردو در دو روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه برای برادران و خواهران به صورت جداگانه آغاز گردید، که در نهایت تعداد حدود ۱۶۰ دانشجو ( ۸۰ نفر از برادران و ۸۰ نفر از خواهران) در این برنامه ثبت نام نمودند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح تمامی دانشجویان در محل جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر حاضر بوده، و با دو دستگاه اتوبوس برادران و خواهران به صورت مجزا، به سمت شهر آفتاب، محل برگزاری نمایشگاه کتاب به حرکت درآمدند. همچنین در مسیر به سمت نمایشگاه، بن های تخفیف خرید کتاب و دوره های آموزشی جهاددانشگاهی به همراه پذیرایی (بستنی ، کیک و آبمیوه) بین تمامی شرکت کنندگان توزیع گردید.

در نهایت، بعد از گشت چند ساعته از غرفه های نمایشگاه، به ویژه غرفه های مربوط به انتشارات های دانشگاهی، در ساعت ۱۶:۱۵ اتوبوس برادران و ساعت ۱۶:۴۵ اتوبوس خواهران به سمت دانشگاه صنعتی امیرکبیر حرکت نمودند.

روز چهارشنبه نیز در ساعت ۱۰:۱۵ صبح اتوبوس خواهران و ساعت ۱۰:۳۰ اتوبوس برادران به سمت نمایشگاه حرکت کرده و همچون روز گذشته پس از اعطای بن های تخفیف و پذیرایی، دانشجویان از نمایشگاه بازدید و در خاتمه ساعت ۱۶:۲۵ اتوبوس برادران و ساعت ۱۶:۵۰ اتوبوس خواهران به سمت دانشگاه بازگشتند.

لینک تصاویر

varsei