logo logo
ارسال شده در تاریخ 2023/2/12 - ساعت 12:34 ارسال شده در دسته اخبار معاونت فرهنگی

کارگاه آموزشی رسم انتخاب برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر کارگاه آموزشی رسم انتخاب از سلسله کارگاه های «کوله پشتی دانشجو» با حضور حجت الاسلام محمد برمایی برگزار می شود.

دکتر علی اکبر مراتی ریاست جهاددانشگاهی واحد امیرکبیر با اعلام این خبر گفت : این کارگاه ها در ادامه سلسله جلسات کوله پشتی دانشجو و پس از طرح مباحث پیرامون مهارت های ارتباطی ، با موضوع « آمادگی های لازم پیش از ازدواج» با عنوان رسم انتخاب برگزار می شود.

این کارگاه ها در 5 جلسه با حضور حجت الاسلام محمد برمایی کارشناس مطرح و با سابقه خانواده در صدا و سیما  با عناوین  آینده نگری و مهیا شدن برای انتخاب؛ چالش ها و تناسب شخصیتی در انتخاب؛ ارتقاء سواد و شناخت بلوغ های لازم برای ازدواج ؛ جایگاه عشق، تناسب سنی و نقش خانواده و فرآیند حل چالش های آشنایی و خواستگاری  در تاریخ 24 بهمن و 1، 2، 8 و 9 اسفندماه  در 5  جلسه از  ساعت 15 الی 18  در محل  آمفی تئاتر مولانا (مرکزی ) دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

شرکت در این جلسات برای کلیه دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر آزاد است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر شماره ۶۶۹۵۰۹۸۱ داخلی ۱۰۳ تماس گرفته و جهت ثبت نام رایگان به roytab.ir/kooleposhti۲ مراجعه نمایند.