logo logo
ارسال شده در تاریخ 2015/5/11 - ساعت 11:39 ارسال شده در دسته اخبار عمومی

آغاز فعالیت فروشگاه اینترنتی کتاب انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)  فروشگاه اینترنتی کتاب انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به آدرس  www.jdamirkabir.ac.ir/shop  با هدف معرفی و عرضه کتب دانشگاهی و فنی و مهندسی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 دکتر مهدی ورسه ای، رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در حاشیه بازدید از غرفه این انتشارات در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  با بیان این مطلب افزود: انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین انتشارات دانشگاهی در حوزه فنی و مهندسی،مدیریت و علوم پایه  در گام نخست بیش از 250 عنوان از کتب منتشر شده توسط این انتشارات  را در فروشگاه اینترنتی خود در اختیار علاقمندان قرار داده است. وی اظهار امیدواری کرد فروشگاه اینترنتی جهاددانشگاهی امیرکبیر همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به علاقمندان بویژه جامعه دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان و دوست داران کتاب آغاز به فعالیت نماید.

ورسه ای، ایجاد محیط امن برای خرید اساتید و دانشجویان، اطلاع از جدید ترین کتب منتشر شده، ارسال سریع و وابسته بودن فروشگاه اینترنتی به جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر را از ویژگی های این سایت برشمرد و افزود : انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با دارا بودن ۳۰ سال تجربه در تدوین و چاپ کتاب های فنی و مهندسی،مدیریت و علوم پایه این افتخار را دارد که آثار فرهیختگان دانشگاهی را با حفظ اصول و ضوابط قانونی چاپ و نشر از جمله داوری آثار، منتشر نماید.

 وی در پایان افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به آدرس www.jdamirkabir.ac.ir  در بخش فروشگاه اینترنتی و انتشارات  مراجعه نمایند.