تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جهادگران جهاددانشگاهی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) همگام با دانشگاهیان عهد و میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران می‌بندند.

تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در آستانه سی و سومین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) جهادگران جهاددانشگاهی همگام با دانشگاهیان سراسرکشور با حضور در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

گفتنی است، جهادگران سه‌شنبه ۱۰ خرداد ساعت ۱۱ با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران عهد و میثاق دوباره می‌بندند.

برگزاری مراسم "خورشید قرن"

همچنین مراسم "خورشید قرن" نیز با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی با سخنرانی استاد حسن رحیم پورازغدی، به همراه رونمایی از کتاب صوتی"خط امام"، دوشنبه ۹ خرداد ماه، ساعت ۱۱ صبح در حسینیه جماران برگزار می شود.

گفتنی است، دانشجویان علاقمند می توانند برای شرکت در مراسم" خورشید قرن" جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۷۴۶۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایند.