اعلام آمادگی همه مراکز جهاددانشگاهی در پیشبرد و تسریع واکسیناسیون

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، محمدرضا پورعابدی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و جهادگران علوم پزشکی تهران که در تاسیس مرکز واکسیناسیون این مجموعه ایفای نقش کردند گفت: جهاددانشگاهی همیشه یکی از رسالت های خود را رصد چالش ها و مشکلات کشور در سطح جامعه  و ارائه راه حل برای آنها می‌داند. با توجه به کاهش سن گروه های مشمول دریافت واکسن و بالا بودن جمعیت این گروه ها باید همه امکانات در خدمت واکسیناسیون قرار گیرد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با اعلام آمادگی به وزارت بهداشت برای همکاری در امر واکسیناسیون، اولین مرکز واکسیناسیون خود را توسط سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران راه اندازی کرد که با توجه به شرایط و امکانات موجود، روند واکسیناسیون در این مجموعه به خوبی انجام می‌شود. 

همچنین همه ظرفیت های پزشکی و فضاهای آموزشی که به علت شیوع ویروس کرونا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، را در اختیار شبکه واکسیناسیون قرار خواهیم داد. امیدواریم با توسعه این امر در همه واحدهای پزشکی و غیرپزشکی جهاد دانشگاهی در سطح کشور بتوانیم به سهم خود کمکی در پیشبرد واکسیناسیون کرده باشیم.

دومین پایگاه واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران نیز گفت: این سازمان در راستای تسریع روند واکسیناسیون و همکاری با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز واکسیناسیون خود با ظرفیت تزریق روزانه بیش از ۴۰۰ دوز واکسن را افتتاح کرد.
دکتر مسعود حبیبی با ابراز امیدواری از افتتاح دومین پایگاه واکسیناسیون جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، از اعلام آمادگی مراکز درمانی جهاد دانشگاهی در تهران و سطح کشور برای پیشبرد این مهم خبر داد.