آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد امیرکبیر مراسم تکریم سرپرست پیشین و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد امیرکبیر در محل دفتر ریاست این واحد برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار شد

این مراسم با حضور دکتر عیسی علیزاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، دکتر ناصری مدیرکل اداره کل امور واحدها جهاددانشگاهی و معاونین فرهنگی؛آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی واحدصنعتی امیرکبیر و همین طور همکاران واحد برگزار شد.

 دکتر عیسی علیزاده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در مراسم تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس ریحانه میرخانی و معارفه دکتر علی اکبر مرآتی به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیرگفت: موفقیت هایی که در جهاددانشگاهی صورت می گیرد متعلق به تمامی اعضا است و همه در این موفقیت نقش دارند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی   با بیان اینکه ارزیابی از واحدها باید متناسب با شرایط، محدودیت ها و امکانات واحد باشد، عنوان کرد: یکی از سیاست های کلی جهاددانشگاهی رشد متوازن همه واحدها و توجه به واحدهای کم برخوردار و کمتر توسعه یافته است.

دکتر علیزاده با تأکید بر اینکه واحدهایی موفق هستند که توانستند رشد متوازن در همه حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگ، پشتیبانی و تجاری سازی داشته باشند؛ بیان کرد: واحد صنعتی امیرکبیر یکی از واحدهای پرظرفیت و با نیروی انسانی توانمند است.

درپایان این مراسم ضمن تکریم و قدردانی از زحمات سرکار خانم مهندس میرخانی سرپرست سابق واحد امیرکبیر ؛ جناب آقای دکتر علی‌اکبر مرآتی   به عنوان سرپرست جدید واحد معرفی شد.