logo logo
ارسال شده در تاریخ 2022/11/19 - ساعت 10:58 ارسال شده در دسته اخبار معاونت فرهنگی

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود: آیین رونمایی از 7 عنوان کتاب جهاد دانشگاهی امیرکبیر

سیدعلی محمدپور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته کتاب  و کتابخوانی، از 7 عنوان کتاب انتشارات این واحد با حضور آقای علی­اکبرزاده رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کل کشور رونمایی خواهد شد.

محمدپور ادامه داد:  در این نشست کتاب هایی با موضوعات مختلف در رشته های صنایع، عمران، پلیمر، محیط زیست، مهندسی هسته ای و مهندسی شیمی توسط مولفین آن ها ارائه خواهد شد و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی ودانشجویان می توانند با حضور در این برنامه بیش از پیش با  آثار دانشگاهی انتشارات جهاد دانشگاهی امیرکبیر آشنا شوند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در پایان خاطر نشان کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی امیرکبیر یکی از با سابقه ترین انتشارات دانشگاهی بویژه در حوزه فنی-مهندسی می باشد که همواره رسالت خود را در نشر کتب اساتید و دانشجویان فرهیخته دانشگاهی انجام داده است و آمادگی دارد که آثار این عزیزان را پس از ارزیابی های داوری، با دقت و سرعتی قابل قبول به چاپ رساند.

گفتنی است آیین رونمایی از 7 عنوان کتاب جهاد دانشگاهی امیرکبیر در روز شنبه 28 آبان ماه در سالن آمفی تئاتر بهمن دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه این رویداد به آدرسroytab.ir/rounamaeiketab مراجعه نمایند.