logo logo
ارسال شده در تاریخ 2018/2/3 - ساعت 10:10 ارسال شده در دسته اخبار معاونت فرهنگی

نشست " تأمین اجتماعی، توسعه، عدالت و دموکراسی" توسط جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و با همکاری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

ریاست جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: این نشست به همت موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی و با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و همچنین دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف گفتمان سازی مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی در سطح جامعه علمی کشور برگزار می‏شود.

وی در ادمه خاطر نشان کرد: در این نشست که با حضور مدیران کل تأمین اجتماعی استان تهران، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه و همراه با جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد، نحوه تعامل بین تامین اجتماعی و جامعه دانشگاهی به منظور بهبود راهبردها نیز مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، علاقمندان جهت شرکت در این نشست که همراه با هدایای ویژه شرکت رایتل به عنوان اسپانسر این برنامه برای حضار  می­باشد می توانند با ارسال مشخصات فردی و شماره تماس خود به همراه #تأمین_اجتماعی_جهاد_امیرکبیر به ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به طور رایگان ثبت نام نمایند.