logo logo
ارسال شده در تاریخ 2018/8/12 - ساعت 8:32 ارسال شده در دسته اخبار عمومی

رویداد "استارتاپ ویک تهران" برگزار شد

مسئول برگزاری این رویداد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ این رویداد از بهمن ماه آغاز شد و ما استارتاپ ویک تهران را با شعار " اکوسیستم ارزش آفرینی ایران زیر یک سقف " از ۱۲ مرداد با برگزاری یک کارگاه، سه پنل و ۱۰ سخنرانی با محوریت "بلاک‌چین و بررسی مشکلات و مسایل استارتاپ‌ها برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارهای‌شان"، شروع کردیم .

امیر رضا محمدی ادامه داد: ۱۳ مرداد در روز در نظر گرفته شده برای استارتاپ‌ها، بازدیدی از پارک پردیس داشتیم و سه کارگاه در مورد "تفکر از دیدگاه یک مدیر محصول، بررسی اصول مارکتینگ و بازاریابی و روش‌های ارائه‌ی خوب" برگزار شد. همچنین ۱۴ مرداد در روز کسب‌وکار، کارگاه‌های آموزشی، با تمرکز بر مدل کسب و کار، توسعه مشتریان و رهبری و مدیریت تیم استارتاپی، طراحی و برنامه ریزی شد و تلاش ما این بود که در این کارگاه‌ها محتوای مورد نیاز برای شرکت کنندگان رویداد بلاک چین تهران ارائه شود.

محمدی افزود: ۱۵ مرداد روز "بلاک‌چین" بود که به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. این روز، به کارگاه‌های بلاک چین و بحث کسب‌وکار با بلاک چین اختصاص داشت. ۱۶ مرداد نیز کارگاه‌های مورد نیاز برای کسب‌و کارها در پارک فناوری پردیس ارائه شد و افراد به ارائه ایده‌های خود در زمینه‌های منتخب پرداختند.

وی در ادامه به بخش دوم این رویداد اشاره کرد و گفت: استارت آپ ویک تهران از ۱۷ تا ۱۹ مرداد وارد بخش دوم خود یعنی بلاک‌چین شد. منتخبین در ۱۷ مرداد تیم‌های خود را تشکیل دادند و در ۱۸ مرداد روی مدل درآمدی، اعتبار سنجی و تولید نمونه‌اولیه محصول خود کار کردند و ۱۹ مرداد به ارائه‌ ایده‌های خود پرداختند.

محمدی در ادامه‌ی صحبت‌های خود در خصوص مهمترین دستاورد این رویداد گفت: مهمترین دستاورد این رویداد آن بود که ما توانستیم به شعارمان (اکوسیستم ارزش آفرینی ایران زیر یک سقف) جامه‌ی عمل بپوشانیم و امیدواریم با بهره‌گیری از تجربیات متخصصان و تربیت نیروهای جوان، شاهد پیشرفت و توسعه‌ی روزافزون کشور باشیم.

مراسم اختتامیه استارتاپ ویک تهران در روز جمعه ۲۰ مردادماه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و با اعلام اسامی تیم‌های برگزیده و تجلیل از آن ها، به کار خود پایان داد