logo logo
ارسال شده در تاریخ 2016/7/1 - ساعت 11:51 ارسال شده در دسته اخبار معاونت فرهنگی

دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن این بیانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

... وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (شعرا 227)

 

دفاع از حق و عدالت و مبارزه با مستکبران عالَم، روحِ روز جهانی قدس است که معمار کبیر انقلاب اسلامی، آن را در میان مسلمانان و بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به یادگار گذاشت .

روز قدس، نماد مقاومت جبهه خدا محورِ مستضعفان در برابر دنیای شیطانی استکبار است؛ این خیزش مبارک جهانی، اتحاد مسلمانان، استیفای حقوق مردم مظلوم فلسطین و قطع رگ حیات رژیم رذل و منحوس صهیونیستی را نوید می‌دهد که امروز از فشار تحقیر در جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه، 33 روزه و جنگ در نوار غزه، به ریسمان پوسیده جنگ‌های مسلمان کشِ نیابتی چنگ زده و دست دوستی خود را بعنوان تروریسم دولتی به سوی کشورهای خودباخته و تروریست پرور دراز کرده است. اما به فضل الهی، نََفَس این جنایتکاران به شماره افتاده و وعده الهی نزدیک است "ولَن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً.

 آری! روز قدس، روز حیات اسلام است؛ روز قدس، جنبشی متفکرانه ودشمن ستیز است که در سالهای اخیر برخلاف تلاش رژیم صهیونیستی و اربابان غربی اش برای سرپوش گذاری بر جنایاتشان، بیش از پیش فکر و ذهن آزادیخواهان عالَم را متوجه مساله فلسطین می‌کند و شجاعانه نقاب جریان‌های تکفیری، داعشی و وهابی را از چهره اسرائیل غاصب برمی‌دارد.

در این میان جمهوری اسلامی ایران، پیشتاز این حرکت مبارک جهانی است و ملت شریف ایران، امسال نیز همچون سالهای پیش با راهپیمائی در سراسر میهن اسلامی، این روز را گرامی داشته و با حضور وحدت آفرین و پرصلابت خود، ملت‌های فلسطین ، سوریه، یمن، بحرین، عراق،‌نیجریه و سایر مردم ستمدیده جهان را در مسیر مبارزه و حماسه آفرینی خود دلگرم خواهند نمود.

ملت مسلمان و ظلم ستیز ایران با درک خباثت و پیچیدگی نقشه‌های جدید رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در خاورمیانه که با همکاری آل سعود و آل خلیفه طرح ریزی و اجرا می‌شوند، به پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین ادامه داده و با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با حضور میلیونی خود بار دیگر فریاد آزادی قدس شریف را سرخواهند داد.

جهادگران جهاددانشگاهی نیز به جمع این خیل عظیم پیوسته و در آستانه این روز بزرگ اعلام می‌دارند که همگام با سایر اقشار ملت آگاه ایران در راهپیمائی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت تا حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق طلبانه ملت مظلوم فلسطین به گوش جهانیان برسانند.