logo logo
ارسال شده در تاریخ 2017/12/25 - ساعت 9:46 ارسال شده در دسته اخبار معاونت فرهنگی

جلسه سوم کارگاه رسم انتخاب با استقبال کم نظیر دانشجویان امیرکبیر توسط کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر در آمفی تئاتر دانشکده پلیمر دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: جلسه سوم کارگاه‏های رسم انتخاب دوشنبه 27 ام آذر از ساعت 15:30 شروع و تا حوالی ساعت 19:30 با استقبال کم نظیر دانشجویان ادامه یافت.  این کارگاه با پاسخ گویی استاد برمایی به سوالات دانشجویان که از جلسه قبل مطرح شده بود آغاز شد. در ادامه موضوعاتی پیرامون فرآیند فرافکنی در زنان و مردان حین دوره آشنایی صحبت شد، همچنین درباره­ی ضریب هوشی عشق و مفهوم عشق نیز مطالبی مطرح گردید.

در ادامه وی  خاطر نشان کرد: در طول این دو هفته از شروع برگزاری جلسات، دانشجویان نقطه نظرات و سوالات خود را مستقیماً و یا از طریق ارتباط با سازمان دانشجویان امیرکبیر با استاد برمایی مطرح می‏کنند که این مسئله سبب شده است این همایش  پرجمعیت شکل کارگاهی و آموزشی خود را حفظ کند و اثر بخشی بیشتری را در پی داشته باشد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این کارگاه­ها با ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرسt.me/jd_aut  مرتبط شوند.