logo logo
ارسال شده در تاریخ 2018/2/28 - ساعت 8:25 ارسال شده در دسته اخبار معاونت فرهنگی

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر؛ اولین جلسه "تدبر در قرآن" با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در مسجد دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح هماهنگ تلاوت و تدبر سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر سلسله جلساتی با عنوان تدبر در قرآن را با حضور حجت الاسلام قرائتی تدوین نمود که جلسه اول آن روز دوشنبه هفتم اسفندماه در مسجد دانشگاه برگزارشد. در این جلسه استاد قرائتی دلایل عقلی و قرآنی حجاب را با زبانی شیوا بیان و در ادامه به اهمیت موضوع ازدواج جوانان پرداختند. ایشان در ادامه به پاسخ برخی شبهات از جمله قطع ید سارقین پرداختند.
استاد قرائتی در بخشی دیگر با اشاره به سوره مبارکه کوثر به جایگاه ویژه حضرت زهرا (سلام الله علیها) در کلام قرآن پرداختند و یکی از بالاترین راه های سلوک الی ا.. را همسرداری مناسب عنوان کردند.

محمدپور  در پایان خاطر نشان کرد. جلسات دوم و سوم این کرسی قرآنی که به سبب خاطرات و مطایبات فراوان  استاد قرائتی بسیار پر شور و مفرح برگزار گردید؛ در روزهای شنبه و یکشنبه، دوازدهم و سیزدهم اسفندماه  پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، علاقمندان جهت اطلاع از برنامه های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر می توانند به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut، مراجعه کنند.