logo logo
ارسال شده در تاریخ 2018/2/3 - ساعت 10:05 ارسال شده در دسته اخبار معاونت فرهنگی

اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

عضو ستاد اجرایی دهه فجر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مراسم گرامیداشت دهه فجر از اولین روز کاری دهه فجر (شنبه مورخ14/11/96) با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونین و کلیه اساتید و دانشجویان در مزار شهدای دانشگاه شروع می‏شود افزود: برنامه‏های متعددی در زمینه پیروزی انقلاب نظیر برگزاری مسابقات، اردوها و نشست‏های فرهنگی، اکران فیلم، دیدار و تکریم خانواده شهدا، تجدید میثاق با آرمان‏های امام راحل و بزرگداشت یاد و خاطره امام(ره) ویاران ایشان و... در دهه پیش رو با مشارکت ارکان فرهنگی ازجمله جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهاد مقام معظم رهبری، بسیج اساتید و کارکنان ، تشکل‏های دانشجویی، روابط عمومی، امور اداری و حوزه ریاست برگزار می‏شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به عنوان یک نهاد انقلابی همواره بر خود فرض می‏داند که در پاسداشت ارزش‏های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام و شهیدان راه ایشان قدم بردارد.

شایان ذکر است، این برنامه‏ها در قالب ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تدوین و در سطح دانشگاه امیرکبیر به اجرا درخواهد آمد.