کتاب

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب " فرهنگ مهندسی ژئوتکنیک"  به تألیف "دکتر عطا جعفری شالکوهی و مهندس محمدکاظم حجتی طالمی " توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ رسید.

کتاب "فرهنگ مهندسی ژئوتکنیک" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیرانتشار یافت.

در پیشگفتار این کتاب آمده است:

 " کتابی که تحت عنوان فرهنگ مهندسی ژئوتکنیک پیش رو دارید، کتابی است که کمبود آن از سال­ ها پیش در جامعه مهندسی عمران احساس می­گردید. تلاش چندین ساله مؤلفین نسبت به جمع­ آوری واژه به واژه از متون درسی، مقالات، مجلات تخصصی، منابع فارسی، انگلیسی و دیگر منابع به ثمر نشست. این فرهنگ دارای ۲۲۵۰۰ واژه و اصطلاحات مربوط به مهندسی ژئوتکنیک و رشته ­های مرتبط با آن می­باشد که می­تواند تا اندازه‏ای نیاز کاربر را مرتفع نماید. همچنین در گزینش معانی فارسی سعی شده از واژه­های ساده و کاربردی استفاده گردد و امید است این مجموعه­ی مختصر در اعتلای این رشته نوپا مورد توجه اساتید فن، دانشجویان عزیز و کاربران محترم قرار گیرد. "

شایان ذکر است این کتاب در ۶۰۰ صفحه و در تیراژ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۳۰۰۰۰۰ ریال به بازار کتاب عرضه و علاقمندان میتوانند کتاب مذکور را از طریق فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات جهاددانشگاهی امیرکبیر واقع در خیابان حافظ جنب درب اصلی دانشگاه و یا فروشگاه اینترنتی انتشارات به آدرس jdamirkabir.ac.ir/shop ؛ خریداری نمایند.