کتاب

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب "تکنیک‏های نوین در تصمیم‏های چند شاخصه (جلد سوم)"  تالیف دکتر علیرضا علی نژاد و  مهندس جواد خلیلی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر انتشار یافت.

کتاب " تکنیک‏های نوین در تصمیم‏ های چند شاخصه (جلد سوم)" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منتشر شد.

در پیشگفتار این کتاب آمده است:

  " چندسالي است كه تصميم‌‌هاي چند معياره (MCDM) در دوره‌هاي تكميلي كارشناسي ارشد و دكتراي رشته‌هاي مهندسي صنايع، مديريت و رياضيات كاربردي تدريس مي‌گردد و امروزه مقالات، كتب و پايان‌نامه‌هاي فراواني از اين شاخه مهم و كاربردي از تحقيق در عمليات به چاپ رسيده است و تحقيقات علمي و پژوهشي در اين زمينه ادامه دارد.

MCDM به دو بخش تصميم‌‌هاي چند هدفه (MODM)، براي طراحي بهترين جواب و تصميم‌‌هاي چند شاخصه (MADM)، براي انتخاب گزينه برتر تقسيم مي‌شود. با توجه به اين كه عمدتاً كاربردهاي MADM از MODM بيشتر مي‌باشد، لذا در اين كتاب به ذكر چند تكنيك از بخش MADM پرداخته مي‌شود كه در كتب فارسي موجود يا به آنها پرداخته نشده و يا كمتر مورد بحث و بررسي قرار گرفته‌اند و از طرف ديگر كاربردهاي بيشتري از آنها به چشم مي‌خورد. "

شایان ذکر است این کتاب در هشت فصل، ۹۶صفحه و در تیراژ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۰۵۰۰۰ ریال به بازار کتاب عرضه شده است.

علاقمندان میتوانند کتاب مذکور را از طریق فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات جهاددانشگاهی امیرکبیر واقع در خیابان حافظ جنب درب اصلی دانشگاه و یا فروشگاه اینترنتی انتشارات به آدرس jdamirkabir.ac.ir/shop  ؛ خریداری نمایند.