کتاب

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب " انگلیسی عمومی برای دانشجویان رشته مهندسی پزشکی " تالیف دکتر سیامک نجاریان، مهناز کارگر سهی و کیانوش امیری توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برای ششمین بار تجدید چاپ شد.به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب " انگلیسی عمومی برای دانشجویان رشته مهندسی پزشکی " تالیف دکتر سیامک نجاریان، مهناز کارگر سهی و کیانوش امیری توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برای ششمین بار تجدید چاپ شد.

کتاب " انگلیسی عمومی برای دانشجویان رشته مهندسی پزشکی" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ رسید.

درمقدمه این کتاب آمده است:

  " این کتاب برای دانشجویان کلیه گرایش­های مهندسی پزشکی (بیوالکتریک-بیومکانیک-بیومواد)، کلیه گرایش­های مهندسی برق ( الکتریک-مخابرات-قدرت-کنترل)، رشته­های پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری به عنوان منبع درس زبان عمومی به ارزش ۳ واحد تدوین شده است. کتاب حاضر در برگیرنده مجموعه­ای از توضیحات کلی از ۳۰ دستگاه کاربردی در پزشکی است که امروزه به کرات مورد استفاده هستند. فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی، برق و حتی پزشکی بیش از بقیه با این ابزار و دستگاه­ها سر و کار دارند و این خود آشنایی اولیه نسبی با آن­ها را می طلبد، در توصیف این دستگاه­ها سعی شده است که حتی الامکان به جزئیات پرداخته نشود و بصورت مختصر و مفید اطلاعات کلی بیان گردد تا برای همه کسانی که آشنایی اولیه با این ابزار را ندارند، قابل درک باشد. نکته مهم آن که واژه‏ای فنی خاص هر ابزار در این توصیف کوتاه گنجانده شده است. طرح هر درس به این ترتیب است که ابتدا مختصراً به دستگاه پرداخته شده و سپس سوالاتی در مورد متن مطرح گردیده است که لازمه پاسخگویی به آنها فهم همه واژه‏ها و خود متن می‏باشد. همچنین قسمتی مربوط به گرامر و یک متن اضافه مربوط به همان ابزار آورده شده است. در پایان هر درس، دو نکته فنی که شامل واژه‏های خاص و ساختارهای مهم می‏باشد که هدف از آن آشنایی دانشجویان این قبیل رشته‏های مهندسی با اصطلاحاتی می‏باشد که در کار تحقیق برای آنها مفید است."

شایان ذکر است این کتاب در هشت فصل، ۱۴۳صفحه و در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت۱۹۰ هزار ریال به بازار کتاب عرضه شده است.

علاقمندان میتوانند کتاب مذکور را از طریق فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات جهاددانشگاهی امیرکبیر واقع در خیابان حافظ جنب درب اصلی دانشگاه و یا فروشگاه اینترنتی انتشارات به آدرس jdamirkabir.ac.ir/shop  ؛ خریداری نمایند.