چاپ چهارم کتاب

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی  صنعتی امیرکبیر، کتاب " فیزیولوژی در مهندسی پزشکی" تالیف دکتر حمید کشوری (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر) و مهندس شیوا اسبری توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر تجدید چاپ شد.

چاپ چهارم کتاب " فیزیولوژی در مهندسی پزشکی" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی حهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب " فیزیولوژی در مهندسی پزشکی" تالیف دکتر حمید کشوری (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر) و مهندس شیوا اسبری توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر تجدید چاپ شد.
درپیشگفتار این کتاب آمده است: " فیزیولوژی یا دانش شناخت عملکرد اعضای بدن از جمله علومی است که فراگیری آن برای کلیه رشته-های علوم پزشکی از ضروریات می¬باشد، بلکه میتوان به وضوح دانایی و توانایی مهندسین پزشکی در گرایش-های مختلف را برای بهبود عملکرد خود یاری رساند. بدون شک عدم آگاهی کامل مهندسین پزشکی از دانش و علم فیزیولوژی، آنان را نه تنها در بینش صحیح حوزه کاری خود دچار مشکل خواهدکرد، بلکه عملا نخواهند توانست از یک طرف در ارائه ابداعات و ابتکارات و از طرف دیگر در ارائه طرح و نقشه خویش درست عمل نمایند. از این گذشته متقابلا مهندسین پزشکی بسیاری از مسائل و سوالات لاینحل سنتی در فیزیولوژی را با محاسبات و پاسخ‏های دقیق خود و با استفاده از ابزار مهندسی حل کرده اند."
شایان ذکر است این کتاب در دوازه بخش، ۵۱۴ صفحه و در تیراژ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۲۹۰۰۰۰ریال به بازار کتاب عرضه شده است.