پیام نوروزی ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

دانشگاهیان ارجمند دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ پلی تکنیک تهران؛

بی گمان سالی که گذشت، سالی پر فراز و نشیب برای ایران عزیز بود. سالی که به رغم روزهای پرچالش، تلخ و مصائبی که برای ایرانیان به همراه داشت، اما در عین حال، پرتویی از همدلی، همراهی و مجاهدت‌های ایثارگرانه را در برهه‌های مختلف به منصه ظهور و بروز گذاشت.
پروردگار عالم را شاکر و سپاسگزاریم که خانواده بزرگ و پرافتخار دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز توانست با اهتمام والای خود، و در کوران بحران‌ها، تنگناها و تحریم های تحمیلی، همچنان گام های استواری را در مسیر اعتلا و بالندگی علمی کشور بردارد و همچون گذشته در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به توفیقات ارزنده‌ای دست یابد.
اینک در آستانه نوروز باستانی، ضمن تبریک و تهنیت سال جدید، مراتب قدردانی خود را از تلاش های بی دریغ همه اساتید ارجمند، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز ابلاغ می‌دارم و همه شما گرامیان را با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، در تداوم پیشبرد اهداف دانشگاه و تحقق چشم اندازهای ترسیم شده دعوت می نمایم.
امید است؛ هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه‌های پرخیر و برکت «رجب، شعبان و رمضان»، نویدی معنوی برای والاهمتان روزگار باشد. 
از درگاه خداوند متعال سلامتی شما و خانواده‌های محترمتان را مسئلت دارم، با این امید که سال پیش‌رو، سالی پربرکت، به دور از رنج و محنت برای ایران و
 ایرانی و سرشار از موفقیت برای دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر باشد.