پخش

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای  از پخش برنامه " درس هایی از قرآن" در روز پنجشنبه سی ام فروردین ماه سال جاری مصادف با شب میلاد امام حسین علیه السلام از شبکه یک سیما خبر داد.

پخش " برنامه درس هایی از قرآن" در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شبکه یک سیما

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و همکاری معاونت فرهنگی ودانشجویی دانشگاه امیرکبیر، در اسفند ماه سال گذشته ضبط دو جلسه از برنامه " درس هایی از قرآن حجت الاسلام والمسلمین استد قرائتی" به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بااستقبال خوب دانشجویان ، در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق انجام گرفت که جلسه اول این برنامه در روز ۵ شنبه ۳۰ ام فروردین ماه از ساعت حدود ۱۸:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

ورسه ای ادامه داد: برنامه درس هایی از قرآن از با سابقه ترین برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که رمز تدام و طراوت این برنامه علاوه بر ویژگی های شاخص استاد قرائتی در اجرای آن، محتوای فاخر این برنامه که همان رجوع به آموزه های قرآن کریم به عنوان کتابی برای همه زمان ها و مکان ها می باشد.

ورسه ای در پایان خاطر نشان کرد: از این رو معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در میان همه دانشگاهیان، دعوت از شخصیت های برجسته این حوزه و همچنین برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های مدون قرآنی را یکی از رسالت های مهم خود قرار داده است و در ادامه این مسیر، مسابقه قرآنی ویژه ای را نیز در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است، جلسه دوم برنامه درس هایی از قرآن در دانشگاه امیرکبیر، روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه از ساعت حدود ۱۸:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و مسابقات قرآنی پیش رو می توانید به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut مراجعه فرمایید.