مسابقه عکاسی "سوگ" ویژه ایام محرم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و با مشارکت کانون عکاسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مسابقه عکاسی ویژه ایام محرم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، در راستای پاسداشت ایام محرم و ثبت لحظات ناب مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، اقدام به برگزاری مسابقه "سوگ" نمود. فراخوان ارسال آثار از تاریخ ۳۰/۷/۹۴ الی ۲۰/۸/۹۴ به صورت بنر در صحن دانشگاه، پوستر در دانشکده ها و شبکه های اجتماعی کانون عکاسی )اینستاگرام و تلگرام( تبلیغ شد.پس از پایان مهلت مسابقه، با جمع آوری آثار ارسالی و تطبیق با قوانین و مقررات مسابقه در حدود ۱۶۰ عکس به مرحله داوری راه یافتند. داوری آثار در تاریخ  ۴/۹/۹۴ صورت پذیرفت که در ابتدا از میان آثار، بیست اثر را انتخاب گردید و در نهایت سه اثر را به عنوان عکس اول، دوم و سوم برگزیده شد و به برگزیدگان جوایز ارزنده و ویژه ای اهدا گردید.

بیست اثر منتخب بر روی تخته شاسی با لوگوهای جهاد دانشگاهی و کانون عکاسی چاپ و نمایشگاهی در تاریخ ۱۴/۹/۹۴ لغایت ۱۸/۹/۹۴ در لابی مجموعه تالارها برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان، اساتید محترم، کارمندان و کارکنان دانشگاه قرار گرفت.