مسابقات مناظره دانشجویان ایران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، مرحله دانشگاهی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ثبت نام ۱۰ تیم چهار نفره دانشجویی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مسابقات مناظره دانشجویان ایران

دکتر ورسه ای، رییس جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر در این مورد با بیان میزبانی موفق این واحد در مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به پیشینه و گذشته درخشان خود در زمینه فعالیت های دانشجویی جای خالی مسابقات مناظره را به شدت احساس می­کرد و با میزبانی در مرحله کشوری چهارمین دوره این مسابقات سعی در راه­اندازی و شروع فضایی جدید برای دانشجویان نمودیم. وی همچنین افزود: خوشبختانه در دور جدید این مسابقات و با گذشت زمان کوتاهی از مهلت ثبت نام تعداد ۱۰ تیم در قالب تیم­های چهار نفره در این مسابقات حاضر خواهند شد.

دکتر ورسه ای با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت پیش فرض برای تشکل ها جذابیت بیشتری دارد، بیان کرد: علاوه بر تشکل های دانشجویی، در تبلیغات ثبت نام این دوره از مسابقات سعی شد تا تمامی کانون ها و حتی انجمن های علمی ضمن آشنایی با چگونگی و اهداف این مسابقات، اقدام به تشکیل گروه مناظره نمایند.

رییس جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر همچنین یادآور شد به منظور آشنایی گروه ها با یکدیگر و همچنین آشنایی با روند و آیین نامه های اجرایی مسابقات، کارگاه توجیهی ۲۶ اردی بهشت ماه در این دانشگاه برای تیم های ثبت نام کننده برگزار خواهد شد.

مرحله دانشگاهی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر، هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد و علاوه بر تقدیم لوح یادبود به تیم های شرکت کننده، به تیم اول مبلغ ده میلیون ریال، تیم دوم هفت میلیون و پانصد هزار ریال و همچنین تیم سوم پنج میلیون ریال جایزه اعطا خواهد شد.

 

 

varsei