به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مراسم اختتامیه، چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور از ساعت ۱۴:۳۰امروز (دوشنبه ) در دانشگاه امیرکبیر آغاز شد.

"فراست" قهرمان کشوری مسابقات مناظره شد...

"فراست" قهرمان کشوری مسابقات مناظره شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مراسم اختتامیه، چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور از ساعت ۱۴:۳۰امروز (دوشنبه ) در دانشگاه امیرکبیر آغاز شد.

در این مراسم حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی و رسانه‌ای رییس جمهور، ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، حبیبی رییس سازمان جوانان هلال احمر، معتمدی رییس دانشگاه امیر کبیر، سیدطه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، نعمت‌الله فاضلی رییس کمیته داوران و علی منتظری رییس شورای علمی مسابقات، مهدی کاظمی سرپرست سازمان دانشجویان و تعدادی از دست اندرکاران مسابقات و دانشجویان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، دو تیم «فراست» و «جیم» که موفق به راهیابی به دیدار نهایی مسابقات شدند، به مناظره پیرامون گزاره «اجرای احکامی نظیر اعدام در ملا عام باعث کاهش جرم می‌شود» پرداختند. در این مناظره تیم «فراست» متشکل از نادر مستقیمی، سایه سالمی، علی فراهانی و عماد انجم شعاع در موضع مخالف گزاره به مناظره با اعضای تیم «جیم» شامل علیرضا صدیقی، علیرضا هاشم زادگان، محمدحسن مختارنیا و محمدصابر نیکنام پرداختند.

هر کدام از تیم‌ها در یک وقت ۶ دقیقه‌ای با تبیین گزاره، موضع خود را در قبال آن اعلام کرده و سپس در دو وقت ۳ دقیقه‌ای به پرسش و پاسخ پیرامون موضع تیم حریف اقدام کردند و سرانجام در ۴ دقیقه پایانی به جمع بندی و نتیجه گیری گزاره یاد شده پرداختند.

داوری این مسابقه را دکتر نعمت الله فاضلی، دکتر علی منتظری و دکتر مقصود فراست‌خواه برعهده داشتند که پس از ارزیابی، تیم فراست را برنده اعلام کردند.

در پایان این مراسم، از تیم‌های «فراست»، «جیم» و «اتاق آسمان» به عنوان تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد و نشان خواجه نصیرالدین طوسی به تیم فراست به عنوان تیم بر‌تر این دوره از رقابت‌ها اهدا شد. تیم «اندیشه» از خراسان جنوبی نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده شد.

به تیم‌های بر‌تر این دوره از رقابت‌ها مجموعا ۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا گردید.

چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و جهاد دانشگاهی واحد امیرکبیر در این دانشگاه برگزار شد.