دفتر ایسنا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور دکتر معتمدی،رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر،دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، دکتر علی متقیان مدیر عامل ایسنا، دکتر رازفر مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه، دکتر ورسه‌ای رییس جهاد دانشگاهی امیرکبیر، دکتر مغانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مهندس طباطبایی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، ریاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دفتر خبرگزاری ایسنا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر متذکر شد : ما خود را با جهاد از یک خانواده میدانیم و تاکنون همکاری‌های خوبی در این زمینه وجود داشته است.

 

دکتر معتمدی افزود : دانشگاه امیرکبیر یکی از خبرسازترین دانشگاه های کشور در زمینه های مختلف علمی،پژوهشی،فرهنگی و سیاسی است که این شور و تکاپو در میان دانشجویان از نظر بنده فرصت مغتنمی است زیرا دانشجو نباید یک بعدی باشد و صرفا علم بیاموزد بلکه باید نگاه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی آن نیز تقویت شود.

 

در ادامه جلسه دکتر علیزاده ضمن تاکید بر جایگاه خبر و خبررسانی از دکتر معتمدی به نمایندگی از مجموعه دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخواست کرد که مساعدت های لازم را با دفتر خبری ایسنا داشته باشند تا بتوان اخبار مفید و جامعی از مجموعه دانشگاه تهیه و منتشر شود.

در ادامه دکتر علی متقیان مدیرعامل ایسنا با بیان تاریخچه ای از خبرگزاری ایسنا متذکر شد: ایسنا نقطه عطفی در عرصه خبر است و ما خبرهایمان را پس از راستی آزمایی‌های لازم و با اطمینان منتشر میکنیم و هیچ گاه بر اساس گمان خبری را منتشر نمی‌کنیم.

وی افزود : باید اخباری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر منتشر شود که این اخبار برای جامعه امید بخش و امیدوارکننده  باشد تا حدی که جوان هایمان برای پذیرششان در این دانشگاه افتخار کنند.

وی در ادامه با اشاره به سه خواسته خود از مسؤولین دانشگاه امیرکبیر گفت: خواسته اول ما در ایسنا این است که به مردم ایران گفته شود علم در دانشگاه تولید می‌شود و دانشگاه عالمان بزرگی دارد و دومین خواسته و هدف ما این است که  خدمات و دستاوردهای اساتید بزرگوار را به جامعه معرفی کنیم که این مسئله مستلزم همکاری این بزرگواران در راستای ارایه این اطلاعات است و سوم آنکه به دنبال اخبار امید بخش و حائز اهمیت باشیم و از مسائل کوچک و کم اهمیت دوری کنیم.

در ادامه دکتر ورسه ای نیز ضمن تشکر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بدلیل حمایت‌های همیشگی از مجموعه جهاددانشگاهی در دانشگاه ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این دفتر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بتواند ضمن انعکاس اخبار دانشگاه در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی و اجتماعی و شناساندن دستاوردهای علمی دانشگاه بیش از پیش، بستری برای شناسایی و اشتغال فارغ التحصیلان  نخبه دانشگاه در صنعت باشد.

در پایان جلسه به منظور افتتاح رسمی دفتر ایسنا در دانشگاه صنعتی‌ امیرکبیر به صورت آنلاین خبر افتتاح این دفتر در سایت ایسنا منتشر شد.