دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن ۵۷ به‎عنوان نصرت قطعي ملت ايران در برابر رژيم طاغوت، نتيجه ايمان راسخ، راهنماي خبير و صادق، همراه با عمل مؤمنانه و استقامت عزت مندانه مردم بود. مردمي که در راه دفاع از پرچم برافراشته مبارزه عليه رژيم ستمشاهي،خالصانه دل در گرو يک فقيه بصير، آگاه به کتاب و سنت و بريده از مطامع مادّي نهادند.
پيام رهائي بخش و روشن اسلام عزيز که در پي پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي از سوي امام خميني (ره) و ملت بزرگ ايران به جهانيان عرضه شد، روح کرامت و عزت در انسانها و ملتها را برانگيخت و در عين حال مستکبران و سرسلسله آن‎ها شيطان بزرگ، آمريکاي جنايتکار را به وحشت انداخت و آتش کينه ايرانيان مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخت.
دشمناني که خشم‎شان همواره مانع شناخت ملت فداکار ايران است از همان صبحدم استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي تا همين امروز، عزت ملت را هدف قرار دادند و به هر ترفند و اقدام و خباثتي متوسل شدند تا مردم انقلابي را وادار کنند دست تسليم بالا آورده و از آرمان‎هاي خود بازگردند. اما اين آرزوي باطل به فضل الهي محقق نشده و در آينده نيز اتفاق نخواهد افتاد چرا که خدا وعده داده است "وَكانَ حَقًّا عَلَينا نَصرُ المُؤمِنينَ " ( روم۴۷)
امروز و در آستانه ۴۰ سالگي انقلاب اسلامي ايران، به رغم مشکلات تحميلي و برخي کم کاري‎ها و غفلت‌هاي داخلي، ملت رشيد ايران هم‎چون گذشته از دشمن غافل نخواهد شد و در جشن پيروزي انقلاب، هوشمندانه پاسخ گردنکشي‎ها، اهانت‎ها و گستاخي‎هاي او را خواهد داد.
جهادگران جهاددانشگاهي در آستانه فرارسيدن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، همگام با ساير اقشار مردم ايران، بانگ وحدت بخش الله اکبر سر ميدهند و با دعوت از همگان براي حضور در راهپيمايي پرشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن، عهد مي‎بندند که با تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه‎اي (مدظله العالي) و پاسداشت راه امام و شهيدان با تمام توان در راه تحقق آرمان‎ها و اهداف انقلاب اسلامي گام بردارند.

جهاددانشگاهی
۲۱ بهمن ۱۳۹۶