دانشگاه امیرکبیر برای دومین سال پیاپی میزبان کارگاه های آموزشی «رسم انتخاب»

سلسه کارگاه های آموزشی رسم انتخاب، به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

دانشگاه امیرکبیر برای دومین سال پیاپی میزبان کارگاه های آموزشی «رسم انتخاب»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر؛ کارگاه آموزشی «رسم انتخاب» که از سلسله جلسات طرح هماهنگ «امید وصل» سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور است، با حضور حجت السلام والمسلمین محمد برمایی در محل دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

مهدی ورسه‌ای - رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر- در همین زمینه اظهار کرد: این مراسم به دنبال استقبال پرشور دانشجویان و نهادهای فرهنگی دانشگاه، برای دومین سال متوالی و در آستانه گرامیداشت روز دانشجو، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت می گیرد.

او ادامه داد: این کارگاه‏‌ها به همت کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان امیرکبیر و با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف ترویج امر ازدواج به ویژه بین دانشجویان تدارک دیده شده است.

ورسه ای افزود: کارگاه‌های مدنظر در چهارجلسه آموزشی با محورهایی همچون اقتصاد ازدواج، مدیریت روابط عاطفی و کمال گرایی برگزار می شود. همچنین در حاشیه این جلسات جلسه ای ویژه جهت پخش فیلم با موضوعات مرتبط در نظر گرفته شده است.

 

او تصریح کرد: سخنران این برنامه آقای حجت الاسلام والمسلمین محمد برمایی -کارشناس خانواده در رسانه ملی- خواهد بود؛ همچنین این کارگاه ها طی روزهای ۱۲، ۲۰ و ۲۶ آذرماه و سوم دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ تشکیل می شود.

 

علاوه بر این کارگاه ها جلسه ای ویژه ای برای متولدین دهه شصت این دانشگاه در نظر گرفته شده است.  گفتنی است علاقمندان برای ثبت نام دراین کارگاه‌ها می توانند مشخصات فردی خود را به آدرس @jd_aut_admin  ارسال کنند.

 

انتهای پیام/