حضور انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در دومین نمایشگاه کتاب مجازی تهران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای از حضور انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در دومین دوره «نمایشگاه مجازی کتاب تهران» خبر داد.

حضور انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در دومین نمایشگاه کتاب مجازی تهران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای از حضور انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در دومین دوره «نمایشگاه مجازی کتاب تهران» خبر داد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: از آنجا که همچنان محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا وجود دارد، امسال نیز برای دومین سال پیاپی نمایشگاه کتاب تهران به صورت مجازی آغاز به کار نموده و این نمایشگاه از سوم بهمن ماه تا دهم بهمن ماه در جریان خواهد بود.

ورسه ای در ادامه پیرامون ضرورت برگزاری نمایشگاه کتاب و اثرات آن افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح ملی می تواند همچون گذشته به کمک صنعت نشر بیاید و علاوه بر توسعه فرهنگی، توسعه منابع درآمدی این صنعت را به دنبال داشته باشد. همچنین برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی می تواند به توسعه عدالت فرهنگی کمک کند، چرا که در این شرایط همه هموطنان عزیز در اقصا نقاط کشور می توانند دسترسی خوبی به کتب متنوع از انتشارات مختلف داشته باشند و آن ها را با قیمت مناسب و هزینه پستی رایگان تهیه نمایند.

ورسه ای در ادامه به مشکلات برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی پرداخت و خاطر نشان کرد: در کنار محاسن برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی، از سوی دیگر مشکلاتی در سال گذشته بروز و ظهور داشت که می بایست با تلاش همه دست اندرکاران در سال جاری به حداقل برسد. متاسفانه پهنای باند سایت فروش اینترنتی نمایشگاه کتاب در برخی از ساعات به دلیل حضور فراگیر علاقمندان کتاب از دسترس خارج می شد که امیدواریم این مشکل در سال جاری برطرف شده باشد. همچنین شبکه توزیع کتب از ناشر تا مصرف کننده بعضا با مشکلاتی روبرو می شد که می بایست در این مسیر علاوه بر ناشرین، عزیزان همکار در اداره پست نیز دقت عمل زیادی به خرج دهند تا مرسوله ها به سرعت و با دقت و سلامت کامل به دست مصرف کننده نهایی برسد.

مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اشاره به حضور این انتشارات در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خاطر نشان کرد: انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با بیش از ۴۰ سال سابقه در صنعت نشر ایران، در حوزه های فنی – مهندسی علوم پایه و مدیریت در حال فعالیت می باشد و در این نمایشگاه نیز همچون سال های گذشته با بیش از چند صد عنوان کتاب حضوری فعال دارد و آماده ارائه خدمات به آحاد اساتید، دانشجویان و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی می باشد.

گفتنی است دومین نمایشگاه کتاب تهران از روز یکشنبه سوم بهمن ماه آغاز و تا روز یکشنبه دهم بهمن ماه و به صورت بیست و چهار ساعته ادامه دارد. علاقمندان می توانند با بازدید از سایت این نمایشگاه به آدرس book.icfi.ir کتاب های مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.