بيانيه جهاددانشگاهي به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه نهم دي ماه

جهاددانشگاهی با صدور بیانه ای به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه نهم دي ماه بر لزوم حفظ ارزش های اسلامی، همدلی و وفاق ملی و نیز ضرورت هوشیاری و بصیرت در برابر دشمنان تأکید کرد.

بيانيه جهاددانشگاهي به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه نهم دي ماه

ه گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، این نهاد به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه نهم دي ماه بیانیه صادر کرد.

متن بیانه صادر شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
فتنه ها، تحريم ها، جنگ ها و فشارهاي نظام استكبار و دشمنان اسلام، واكنش آنان به آرمان ها و معيارهاي والاي نهضت اسلامي مردم ايران است كه مدت هاست از جغرافياي سياسي كشور فراتر رفته و پايه هاي نظام هاي باطل و استكباري را در سراسر جهان متزلزل نموده است.
در اين ميان، گاه دشمنان با برنامه ريزي هاي پيچيده و جنگ نرم و با بهره گيري از غفلت عناصر داخلي، مشروعيت اين مركز ثقل آرمان هاي الهي را هدف قرار مي دهند كه اگر هوشياري و بصيرت در ميان نباشد قطعاً خدشه به وحدت ملي و يكپارچگي ملت و مسئولان و تهديد جدي بنيان جمهوري اسلامي ايران را در پي خواهد داشت.
فرصت انتخابات سال ۸۸ و قطب بندي ايجاد شده در ايام تبليغات، دشمن را به پياده كردن طرح شوم خود اميدوار ساخت، اما اين بار نيز ملت منسجم و بصير ايران، دفاع از ارزش ها و حفظ اقتدار كشور را بر تمايلات گروهي و حزبي ترجيح داد و براي خنثي سازي توطئه دشمنان جانانه به ميدان آمد.
حماسه نهم دي ماه ۸۸ سد محكمي شد كه بندبند آن در سايه الطاف الهي، رهبري هوشمندانه و با صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و پشتيباني ملت بزرگ ايران شكل گرفت.
در آستانه سالروز اين حماسه بزرگ، بار ديگر بر همدلي، وفاق ملي و آمادگي براي جانفشاني در راه دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي تاكيد نموده و از خداوند متعال مسألت مينماييم كه همواره ملت مقتدر و مظلوم ايران را در برابر دشمني ها حفظ و با عزت و سربلندي به سرمنزل مقصود رهنمون سازد.