به همت کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان امیرکبیر، جلسه چهارم کارگاه رسم انتخاب با استقبال پر شور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، محمدپور از برگزاری چهارمین جلسه از کارگاه رسم انتخاب با حضور حجت الاسلام برمایی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد

به همت کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان امیرکبیر، جلسه چهارم کارگاه رسم انتخاب با استقبال پر شور دانشجویان برگزار شد.

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: در راستای برگزاری طرح هماهنگ سلسله سمینارهای مهارت­های زندگی، جلسه چهارم کارگاه‏های رسم انتخاب چهارشنبه ۲۹ ام آذر از ساعت ۱۵:۳۰ شروع وحدود ۵ ساعت با استقبال بیش از ۳۵۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه صنعتی امیرکبیر به طول انجامید.  حجت الاسلام برمایی در ادامه مباحث گذشته به بحث پیرامون انواع بلوغ‏های لازم جهت ازدواج پرداختند. ایشان با توضیح بلوغ‏های  شخصیتی، عاطفی، اجتماعی، مالی، فرهنگی، مذهبی و جنسی، به حد و مرز هریک از این موارد جهت آمادگی برای ازدواج پرداختند.

در ادامه وی  خاطر نشان کرد: جلسه پایانی کارگاه‏های رسم انتخاب دوشنبه ۴ام دی ماه با موضوع "مدل‏سازی جلسه خواستگاری" برگزار می‏شود که در صورت فراهم بودن شرایط والدین دانشجویان نیز می‏توانند در این جلسه آموزشی حضور یابند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این کارگاه­ها با ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرسt.me/jd_aut  مرتبط شوند.