برگزاری کارگاه آموزشی اصول وفنون دفاعیات در هیاتهای مالیاتی توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر کارگاه آموزشی اصول و فنون دفاعیات در هیات‏های مالیاتی برای بیش از ۶۰ نفر از معاونین و مدیران ارشد سازمان‏ها و مراکز دولتی و صنعتی از سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول وفنون دفاعیات در هیاتهای مالیاتی توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه کلیه شرکت‏ها یا افرادی که در ایران فعالیت اقتصادی اعم از خرید، فروش و یا ارایه خدمات انجام می‏دهند باید در حوزه مالیاتی محل فعالیت تشکیل پرونده بدهند و با توجه به اینکه این افراد از حقوقی به نام حقوق مودیان در مالیات برخوردارند باید از کلیه تکنیک‏ها و مکانیزم‏های صحیح دفاع از حقوق خویش آگاه باشند. در این کارگاه آموزشی نحوه تشخیص دفاعیات این شرکت‏ها یا افراد از جریمه ها، محاسبه مالیات، تشخیص مالیات به صورت کاملا قانونی و علمی آموزش داده شده و چکیده مطالب از ابتدا تا انتهای دفاعیات اعم از تشکیل پرونده درحوزه مالیاتی و نحوه ثبت اعتراضات جهت ارایه به هیأت‏ها آموزش داده می‏شود.

عباسی طول مدت برگزاری این کارگاه آموزشی را ۸ ساعت عنوان و تصریح کرد: کارگاه مذکور در قالب آموزش‎ به صورت کاربردی و عملی بوده  و با ارایه چندین سری اوراق مالیاتی و چند نمونه از انواع دفاعیات و اتفاقات واقعی در حوزه‏های مالیاتی و پرونده‏هایی که به سرانجام رسیده مطالب و تکنیک‏های مورد نیاز ارایه می‏شود. وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز به شرکت کنندگان این دوره گواهینامه معتبر از واحد صنعتی امیرکبیر اعطا می‏شود.