برگزاری پانزدهمین دوره عالی تربیت کارشناس HSE

به گزارش خبرنگار دفتر ایسنا دانشگاه امیرکبیر، مدیرمرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: نظر به اینکه رعایت و حفظ HSE یکی از اصول توسعه پایدار کشورهاست، مدیریت HSE با بالابردن سطح آگاهی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمام سطوح سازمانی مورد نیاز می باشد. همچنین مشارکت موثر در این زمینه، ظهور عوامل مخاطره آمیز و وقوع حوادث را حتی المقدور کاهش داده و چنین امر مهمی علاوه بر افزایش سطح آگاهی با ایمن سازی محیط کار و ماشین آلات ممکن می‌باشد.

مهندس آسیایی ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه و ارتقای سطح علمی متخصصین و فارغ التحصیلان را از رسالت‌های اصلی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر ذکر کرد و افزود: به منظور پویایی و انتقال دانش به روز با محوریت اشتغال این مرکز، اقدام به برگزاری دوره‌های تربیت کارشناس بر اساس نیازسنجی و مهارت‌های حرفه ای در طیف‌ها و زمینه‌های مختلف شغلی نموده است. این دوره با هدف تسهیل روند جذب و استخدام فراگیران در کارخانه ها و مراکز صنعتی برگزار میگردد و فراگیران با گذراندن آن آمادگی های لازم جهت حضور در بازارهای کار را پیدا خواهند کرد.

دانش آموختگان و کلیه علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزشهای تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر به نشانی Edu.jdamirkabir.ac.ir مراجعه و یا تماس با شماره های ۸۸۸۰۷۰۰۸-۸۸۸۹۲۱۴۴-۸۸۸۹۵۹۶۹ از مشاوره تخصصی بهره مند شوند.