برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی  و تقدیر از جهادگران نمونه  در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، مهدی ورسه ای از برگزاری مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و انتخاب جهادگران نمونه واحد صنعتی امیرکبیر خبر داد.

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و تقدیر از جهادگران نمونه در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: همزمان با چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی برنامه ای مشترک در محل مجلس شورای اسلامی با حضورآقای دکتر طیبی رئیس و اعضای هیأت امنا و هیأت رئیسه جهاد دانشگاهی و با میزبانی آقای دکتر محمدباقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست دکتر طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی به ارائه گزارشی در خصوص اهم فعالیت های جهاد دانشگاهی در بخش های پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزش و اشتغال پرداخت و ریاست محترم مجلس نیز در پایان ضمن قدردانی از نقش جهاد دانشگاهی در عرصه کشور به توصیه و پیشنهادهایی جهت بهبود عملکرد این نهاد اشاره پرداخت.
ورسه ای ضمن اشاره به حضور تمای واحدها، مراکز و سازمان های این نهاد در سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس و بر خط در این مراسم، یادآور شد: در بخش پایانی این جلسه ، جهادگران نمونه کشوری نیز معرفی شدند. 
ایشان با اشاره به بخش دیگر این مراسم در دانشگاه امیرکبیر یعنی تقدیر از جهادگران نمونه واحد صنعتی امیرکبیر گفت: در سالی که گذشت، با وجود سختی¬ها و مرارت¬های حاصل از شیوع بیماری کرونا که برفضای علمی، آموزشی و فرهنگی  سراسر کشور و بویژه دانشگاه ها سایه ای سنگین را گسترده و موجب کاهش چشمگیر منابع در آمدی شده بود؛ همکاران تلاش خوبی داشتند و از همه آن¬ها برای یک سال زحمت تشکر و قدردانی بعمل آورم. 
گفتنی است در انتهای این مراسم جهت پاسداشت این زحمات، از ۴ نفر از همکاران واحد، سرکار خانم شهسواری و آقایان حبیب زاده، قنبری و حاجی حسن با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی در حضور معاونین و مدیران واحد به عنوان «جهادگرنمونه»، تقدیر به عمل آمد.