برگزاری اردو 4 روزه به مقصد مشهد مقدس ویژه دانشجویان متأهل

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، محمدپور از برگزاری اردوی زیارتی- آموزشی دانشجویان متأهل دانشگاه امیرکبیر به مقصد مشهد مقدس خبر داد.

برگزاری اردو ۴ روزه به مقصد مشهد مقدس ویژه دانشجویان متأهل

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: در راستای سیزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر، کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان واحد امیرکبیر با همکاری هیئت رهروان شهدا برنامه ریزی های لازم جهت اردوی دانشجویان متأهل دانشگاه امیرکبیر انجام گرفت. در این اردوی ۴ روزه برای اولین بار در سال های اخیر علاوه بر دانشجویا ن پسر  و دختر، ۱۵ زوج شرکت داشتند که در سوئیت هایی جداگانه اسکان یافتند.

محمدپور در ادامه گفت: برنامه ریزی هایی صورت گرفت که در کنار زیارت، دانشجویان از بسته های آموزشی و تفریحی نیز بهره مند شوند. در این راستا جلسه ای با حضور حجت الاسلام حسین عالمی نویسنده کتاب های جوشکاری (با موضوع ازدواج) برگزار شد که به نحوه راه حل مشکلات در زندگی زناشویی از نگاه آیات و روایات پرداخته شد، همچنین بازدید از  موزه مرکزی حرم و موزه فرش نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شد. همچنین با پیگیری های صورت گرفته، دانشجویان در مراسم سخنرانی حجت الاسلام رئیسی (تولیت آستان مقدس رضوی) که در قالب یکی از مراسمات جشن ازدواج دانشجویی انجام می گرفت شرکت کردند و در ادامه مهمان سفره امام رضا (ع) بودند.

محمدپور  در پایان خاطر نشان کرد: کانون جدیدالتأسیس مهر زندگی ذیل سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سال جاری برنامه های متعددی از جمله سلسله جلسات رسم انتخاب ویژه مجردها در۷ جلسه و همچنین اردوها و کلاس های سبک زندگی ویژه دانشجویان متأهل را برگزار کرده است و اهدافی از جمله ترویج آموزه های سبک زندگی اسلامی ویژه دانشجویان (مجرد و متأهل) و  برنامه های فرهنگی ویژه متأهلین را دنبال کرده و در ادامه پیگیری خواهد کرد.

شایان ذکر است، علاقمندان جهت اطلاع از برنامه های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر می توانند به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut، مراجعه کنند.