برگزاری 8 اردو در راستای سیزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، محمدپور از برگزاری هشت اردو در بازه زمانی سیزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در این واحد خبر داد.

برگزاری ۸ اردو در راستای سیزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از گذشته اهتمام ویژه ای به برگزاری اردوهای متنوع صنعتی-سیاحتی داشته است. این واحد در بازه کوتاه مدت سیزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر  که از اول مهرماه سال جاری آغاز شد، اردوهای متنوعی برای اقشار مختلف دانشجویان ترتیب داد. برگزاری اردوی بازدید از شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا و همچنین بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پارس واقع در شهر عسلویه از جمله برجسته ترین بخش های صنعتی در این اردوها بود. همچنین بازدید از موزه عبرت، باغ موزه قصر، برج میلاد، باغ پرندگان و برج آزادی از دیگر مقاصد اردوهای انجام شده در این واحد به شمار می رود که البته هر اردو شامل دو مقصد متفاوت و ویژه اقشار مختلف دانشجویان پسر، دختر و متأهل بود.

محمدپور در ادامه خاطر نشان کرد: درسال جاری، با هماهنگی های صورت گرفته با مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی و در قالب کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان واحد، یک اردوی ۴ روزه به مقصد مشهد مقدس ویژه دانشجویان متأهل نیز برگزار شد که در این اردوی ویژه علاوه بر توفیق زیارت امام هشتم، حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، شرکت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی، برگزاری کارگاه سبک زندگی و همچنین بازدید از موزه مرکزی و موزه فرش حرم نیز برای دانشجویان تدارک دیده شد.

محمدپور در پایان ضمن تشکر از حمایت های همیشگی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران از واحد ها در برگزاری اردوهای ایران مرز پرگهر؛ گفت: این واحد در راستای تفاهم نامه مرکز گردشگری جهاددانشگاهی با بنیاد نخبگان، برخی از اردوها را به صورت مشترک میان دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و بنیاد نخبگان برگزار کرد و در ادامه نیز در صدد است که در این مسیر گام بردارد.

شایان ذکر است علاقمندان جهت اطلاع از برنامه های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر؛ می توانند به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut مراجعه کنند.