امضای تفاهم نامه همکاری مشترک جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای رییس واحد صنعتی امیرکبیر از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش خبر داد 

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای رییس واحد صنعتی امیرکبیر از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش خبر داد و افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک با معاون پژوهشی موسسه دکتر کمال الدین قرنجیک، به منظور گسترش همکاری‏ ها و هم‏ افزایی بین جهاد دانشگاهی و موسسه، این تفاهم نامه مورخ ۰۹/۱۰/۹۶ در زمینه‏ های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و موسسه به امضا رسیده است.

رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر گفت: تدوین و اجرای طرح‏های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی مورد نیاز و مرتبط با همکاری مشترک طرفین از مهم‏ترین موضوعات این تفاهم نامه است.

ایشان افزود: این تفاهم نامه به منظور استفاده از منابع علمی و پژوهشی، اجرای دوره‏های آموزشی کوتاه مدت مشترک، همکاری در چاپ و نشر کتب و... و تبادل موثر مدیران و کارشناسان طرفین در زمینه ‏های پژوهشی، فرهنگی وآموزشی می‏باشد و امیدواریم بتوانیم گام‏های خوبی را در عرصه فعالیت‏های مشترک برداریم.