سپاه مولود انقلاب اسلامی و مجموعه ای ملت نهاد است

رییس جهاددانشگاهی ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه اخیر ایالات متحده آمریکا اظهار داشت: سپاه مولود انقلاب اسلامی و مجموعه ای ملت نهاد است.

سپاه مولود انقلاب اسلامی و مجموعه ای ملت نهاد است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی با اشاره به جایگاه ویژه سپاه پاسداران در کشور تاکید کرد: از آنجا که مردم انقلابی ایران در شکل دهی سپاه پاسداران نقش اساسی ایفا نموده اند به جرأت می توان گفت این مجموعه خدوم و پرتلاش، یک تشکیلات ملت نهاد است و هرگونه جسارت و حرکت تحریک آمیز دشمن نسبت به این نهاد انقلابی، مواجهه با ملت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی تلقی می شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صحبت های خود را ادامه داد و افزود: دشمن در میدان رویایی با ملت ایران ناامید شده و بخش اعظم سرمایه خود را به عرصه جنگ روانی و تبلیغاتی کشانده است و این نشان از عجز و شکست او دارد.
وی اقدامات سپاه پاسداران در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بحرانی خاورمیانه و غرب آسیا را درخشان توصیف کرد و گفت: گره خوردن منافع آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی و آمریکا با بی ثباتی در منطقه، دلیل تحرکات اخیر آن ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
دکتر طیبی حمایت های اخیر مردم و دولت از سپاه و در رأس همه آنها بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشانگر عمق علاقه ملت نسبت به این نهاد انقلابی فداکار و خط شکن دانست و تاکید کرد: مقاومت را نباید تنها یک اقدام و یک ایستادگی دفاعی تعبیر کرد بلکه این واژه مهم در بطن خود به پایداری و توانایی های گسترده و ابتکارات پیش دستانه اشاره دارد که بحمدالله امروز جوانان سپاهی و سایر مجموعه های دلبسته به آرمان های انقلاب اسلامی با روحیه جهادی در تلاش برای کسب آنها هستند.
رییس جهاددانشگاهی عصبانیت آمریکایی ها را ناشی از اقتدار و حرکت ملی در مسیر پیشرفت کشور دانست و خاطر نشان کرد: پیکره ی واحد یک ملت مسلمان که با هدایت های رهبر فرزانه شان، دست در دست یکدیگر راه تعالی را انتخاب کرده و در عرصه های مختلف دانش و فناوری، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... گام برمی دارد برای دشمنان قابل تحمل نیست.
دکتر طیبی در پایان این گفتگو و در تشریح لایه های پنهان نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: وضعیت نابسامان داخلی صهیونیست ها، سلسله اقدامات زنجیروار این رژیم و حامی آن ها یعنی آمریکای مستکبر را به همراه داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت اما آن چه مانع از انحراف افکار عمومی و رمز پیروزی بر دشمن است وحدت کلمه چه در عرصه داخلی و چه در بین کشورهای مسلمان خواهد بود. که امیدواریم به فضل الهی بتوانیم همه توطئه های آن ها را مثل گذشته شکست دهیم.