دوره "صفر تا صد مالیات" برگزار می‌شود

مالیات

دوره "صفرتا صد مالیات" به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی واحد صنعتی امیرکبیر، اغلب فعالان حوزه اقتصادی بر این باورند که با مطالعه قوانین مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند پاسخگوی کارشناسان امور مالیاتی در حین رسیدگی به پرونده باشند. این در حالی است که جهت تسلط بر قوانین مالیاتی باید مهارت‌ها و تکنیکهای خاصی در اجرای قوانین و تکالیف مالیاتی همراه با نحوه اقدامات مالیاتی در این حوزه را کسب کرده و از اطلاعات کافی و به‌روز کاملاً آگاه باشند.

علیرغم تصور اغلب فعالان حوزه اقتصادی در جامعه قوانین و مقررت حاکم بر مالیات از سال ۱۳۹۱ با رویکردی کاملا متفاوت از طرف سازمان امور مالیاتی کل کشور محاسبه و اجرا می‌شود. حسابرسی‌های مالی بر ارزش افزوده و رسیدگی به تراکنش‌های بانکی که قبل از سال ۱۳۹۴ اعمال و اجرا می‌شوند، گواه بر این ادعاست.

با هدف آشنایی با تکنیک‌ها و فنون اجرایی تکالیف مالیاتی برای اولین بار در سال ۱۳۹۳، توسط یکی از مدرسین و مشاورین برتر جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر این دوره طراحی و تدوین شد. هم‌اکنون این دوره برای سیزدهمین بار از تاریخ ۱۳ بهمن ماه به مدت ۵ هفته و با تدریس نویسنده کتاب صفر تا صد مالیات برگزار می‌شود.

همچنین در این دوره آموزشی که به صورت کاملا کاربردی است، نکات مهم در اجرای تکالیف مالیاتی  که شامل نحوه تشکیل پرونده و ثبت نام در سامانه‌های مالیاتی، آموزش مالیات بر اجاره و اظهارنامه املاک، آموزش ارائه فهرست حقوق و دستمزد، آموزش معافیت‌ها، اظهارنامه مالیاتی، مالیات بر ارزش افزوده، صورت معاملات فصلی و آموزش تحریر دفاتر قانونی به همراه نکات مهم قانون مبارزه با پولشویی تحلیل و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۸۸۸۰۷۰۰۸-۸۸۸۹۲۱۴۴ و ۸۸۸۹۵۹۶۹ تماس بگیرند.