جلسه پنجم کارگاه رسم انتخاب با عنوان مدلسازی جلسه خواستگاری  در حضور والدین دانشجویان، در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، محمدپور از برگزاری پنجمین جلسه از کارگاه رسم انتخاب با حضور حجت الاسلام برمایی در سالن آمفی ­تئاتر مرکزی(مولانا)  دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

جلسه پنجم کارگاه رسم انتخاب با عنوان مدلسازی جلسه خواستگاری در حضور والدین دانشجویان، در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: جلسه پایانی کارگاه رسم انتخاب روز دوشنبه دوم دی ماه از ساعت ۱۵:۳۰ شروع و تا  ساعت ۲۰:۳۰ به طول انجامید. در این کارگاه که مزین به حضور والدین دانشجویان بود، استاد برمایی به تشریح مسائل مربوط به جلسات اول تا سوم خواستگاری و موضوعات و چگونگی طرح آن­ها در جلسات مختلف اشاره داشت. ایشان همچنین با ذکر مطالبی پیرامون نحوه عملکرد خانواده ها در این جلسات، به آسیب شناسی نقش والدین در جلسات خواستگاری پرداخت.

وی در ادامه اشاره کرد: در قسمت دوم این کارگاه، استاد برمایی با دعوت از دانشجویان، مدلسازی جلسه خواستگاری را در فضایی امن برقرار کرد که به یادگیری هر چه بیشتر این مطلب در فضای شبه واقعی کمک می کرد. ایشان در ادامه به نامزدی و ملزومات آن دوران پرداختند.

محمدپور در پایان افزود: استاد برمایی در صحبت پایانی این سلسله کارگاه ها به این نکته اشاره کرد که با توجه به پیچیدگی ها و مشکلات موجود در امر ازدواج، این مسیر با توسل، توکل و توجه به اعانت های خدای متعال بسیار هموارتر خواهد شد و قطعا نصرت الهی در این مسیر شامل حال رهپویان خواهد بود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تهیه فیلم این جلسات، زمان برگزاری جلسات آتی ویژه دختران و پسران و طرح پیشنهادات و انتقادات خود پیرامون برنامه های کانون مهر زندگی، با ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرسt.me/jd_aut  مرتبط شوند.