جلسه دوم کارگاه رسم انتخاب  با عنوان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، محمدپور از برگزاری دومین جلسه از کارگاه رسم انتخاب با عنوان " انتخاب" با حضور حجت الاسلام برمایی در سالن آمفی تئاتر مرکزی (مولانا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

جلسه دوم کارگاه رسم انتخاب با عنوان " انتخاب" به همت کانون مهر زندگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: جلسه دوم از سلسه کارگاه های رسم انتخاب که یا حضور گسترده تر دانشجویان نسبت به جلسه قبل همراه بود، دوشنبه ۲۰ ام آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ شروع و تا حوالی ساعت ۲۰ ادامه یافت. در این کارگاه موضوعاتی پیرامون تناسب در ازدواج،  انتخاب همسر؛ملاک ها و معیارها، تفاوت های سنی در ازدواج و همچنین مدیریت جلسه خواستگاری توسط استاد برمایی طرح و به بحث گذاشته شد.

در ادامه وی  خاطر نشان کرد: در حاشیه این دو جلسه با پیگیری های صورت گرفته توسط اعضای کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان واحد، مقرر شد که پس از اتمام این کارگاه ها، جلساتی ویژه دختران و پسران مجرد به طور جداگانه با حضور استاد برمایی در ترم آتی در دانشگاه امیرکبیر برگزار گردد.


شایان ذکر است، جلسات سوم و چهارم این کارگاه با عناوین " خواستگاری" و " دوره نامزدی" به ترتیب دوشنبه و سه شنبه ۲۷و ۲۸ام آذرماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیر کبیر از ساعت ۱۵ آغاز می شود. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرسt.me/jd_aut  مرتبط شوند.