به همت کانون مهر زندگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر؛  جلسه اول از کارگاه رسم انتخاب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، محمدپور از برگزاری  اولین جلسه از کارگاه رسم انتخاب با عنوان " آشنایی" با حضور حجت الاسلام برمایی در سالن آمفی تئاتر مرکزی (مولانا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

به همت کانون مهر زندگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر؛ جلسه اول از کارگاه رسم انتخاب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد.

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: اولین جلسه از سلسله کارگاه های رسم انتخاب (ویژه مجردها) روز دوشنبه  ۱۳  آذر ماه همزمان با مراسمات روز دانشجو از ساعت ۱۵:۳۰ شروع و با توجه به استقبال دانشجویان و مشاوره های فردی بعد از مراسم تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه یافت.

محمدپور با بیان این خبر افزود: در این کارگاه با عنوان  " آشنایی "، حجت الاسلام برمایی به بحث هایی پیرامون چرایی ازدواج، اصول آشنایی، باید ها و نبایدهای ازدواج و همچنین مقدماتی پیرامون بحث های جلسات آتی پرداخت و مقرر شد همه دانشجویان شرکت کننده در مراسم  که ۵ معیار مهم در امر ازدواج و یک صفحه از ویژگی های خودشان را پیش از جلسه دوم ارسال کرده تا در جلسات بعدی مورد بررسی و نقد قرار گیرد.
در ادامه وی  خاطر نشان کرد: به دنبال درخواست های مکرر دانشجویان و شرکت کنندگان سعی بر آن هست که فیلم جلسات با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار عموم قرار گیرد که اعضا کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر و افراد شرکت کننده در مراسم از تخفیف ویژه خرید بسته کامل جلسات برخوردار خواهند شد .


شایان ذکر است، جلسه دوم این کارگاه با عنوان "  انتخاب" ، دوشنبه ۲۰آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر از ساعت ۱۵ الی۱۸  برگزار خواهد شد. علاقمندان به شرکت در برنامه همچنان می توانند برای ثبت نام از طریق ارتباط با ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به نشانی @jd_aut اقدام کرده و در روز همایش با ارائه کارت شناسایی معتبر در این کارگاه ها حضور یابند.