کارگاه آموزشی آئین نامه تضامین دولتی

تضمين‌ها بخش جدايي‌ناپذير قراردادها و مناقصات و ارجاع‌كارهاي عمراني و صنعتي هستند ...

کارگاه آموزشی آئین نامه تضامین دولتی

تضمين‌ها بخش جدايي‌ناپذير قراردادها و مناقصات و ارجاع‌كارهاي عمراني و صنعتي هستند. لذا دولت آيين ‌‌نامه ‌ي تضمين معاملات دولتي را تدوين و ابلاغ كرده ‌است و بخش خصوصي نيز از همين آيين ‌نامه الگو مي‌‌گيرد. نسخه‌ي قديمي مربوط به آبان سال ۸۲ بود كه با توجه به تغييرات محيط كسب و كار با حدود ۸ اصلاحيه همراه شده‌ بود. اكنون، پس از ۱۲ سال و به‌ دليل تغييرات بيشتر و تحولات اساسي چارچوب و رويكرد هاي اساسي آيين ‌نامه، نسخه‌‌ ي جديد آن ابلاغ شده‌ است. در همین راستا جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در نظر دارد به منظور آشنايي و تسلط مديران و كارشناسان امور قراردادها و مناقصات كشور کارگاه آموزشی" آیین­ نامه تضامین دولتی" را در روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ با همکاری و همراهی جناب آقای مهندس حلاج و اعطاء گواهینامه جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر با شماره مجوز ۲۲۵/۹۳/۳۸۱۳ مورخ ۲۵/۳/۹۳ معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مجوز شماره ۹۰۲۲۳/۲۴/۲ مورخ ۱۳/۵/۱۳۹۴ آموزش دوره های آموزش عالی آزاد از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان موسسه آموزش عالی برگزار نماید.

 

شایان ذکر است مبلغ سرمایه گذاری در این دوره برای هر دانشپذیر ۲.۶۵۰.۰۰۰ ريال بوده که به شماره حساب ۱۸۳۲۴۶۵۲ بانک تجارت شعبه پارک دانشجو (تهران) يا شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۸۷۲۰۰۷۰۱۶ بانک ملت به نام جهاد دانشگاهی صنعتی امیرکبیر قابل پرداخت خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۸۸۹۲۰۰۰۵ و ۸۸۹۲۰۰۰۶ (خانم مهندس مرادی­ پور) تماس حاصل نمایند.